Cariere
De ce ți-ar place să ne ai ca și colegi?
-
Suntem dedicați misiunii, valorilor noastre și filozofiei microcreditării
-
Suntem pasionați de ceea ce facem
-
Vrem să fim din ce în ce mai buni
-
Fiecare persoană este importantă în echipa noastră
-
Liderii noștri ascultă ceea ce avem de spus
-
Promovăm echilibrul între muncă și viața personală

Manager Vânzări Credite Microîntreprinderi și IMM (Alba Iulia-Sibiu)
Analist Credite persoane juridice (Departament Risc Tg. Mureș)
Candidatul ideal:
-
Are experiență de minim 3 ani în domeniul B2B (servicii financiare și/sau asigurări, sisteme de plăți - electronice sau la comercianți, telecomunicații, alte tipuri de servicii)
-
Are spirit antreprenorial și o mentalitate solidă de tip “Can do”
-
Este disponibil la a călători frecvent în județele limitrofe si deține permis conducere categoria B
-
Are calități excelente de comunicare și abilități interpersonale necesare pentru lucrul cu clienții societății
-
Este responsabil, sociabil și integru
-
Are o atitudine pozitivă și hotărâtă
-
Are aptitudini pentru utilizarea calculatorului (Microsoft Office, Internet)
-
Are studii superioare
Atribuțiile postului:
-
Prospectarea pieței din județele arondate pentru identificarea potențialilor clienți
-
Administrarea lead-urilor provenite din campaniile online și telesales precum și construirea și gestionarea relațiilor de tip B2B2C
-
Participarea la diferite manifestări promoționale și întâlniri cu clienți potențiali
-
Promovarea și prezentarea produselor de creditare către potențiali clienți și parteneri
-
Consilierea clienților
-
Dezvoltarea și gestionarea corespunzătoare a portofoliului de clienți
-
Realizarea obiectivelor de performanță stabilite de către companie
Trimite CV-ul la recrutare@omro.ro
Doar candidații selectați vor fi contactați.
Suntem în căutarea unui coleg entuziast și proactiv.
Ne-am bucura să ni te alături și să redăm împreună antreprenorilor bucuria de a crea.
Pentru a fi colegul/colega noastră, este important să ai:
-
experiență în analiza financiară a persoanelor juridice
-
o bună capacitate de analiză și sinteză a indicatorilor financiari
-
capacitate de rezolvare promptă a problemelor
-
atitudine pozitivă și hotărâtă
-
studii superioare în domeniul economic
-
cunoștințe de limba engleză
-
o bună cunoaștere a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Fiind parte din echipa noastră, vei avea un rol dinamic și complex. Vei avea ocazia să :
-
discuți telefonic cu aplicanții nevoile lor de finanțare și să gasești soluția cea mai potrivită pentru business-ul lor;
-
analizezi afacerea și datele financiare, având ca suport documentația depusă de către client;
-
argumentezi propunerea de aprobare a ofertei de creditare;
-
monitorizezi periodic comportamentul de plată al clientului și portofoliul de credite;
-
întocmești diferite rapoarte privind clienții și portofoliul gestionat;
De asemenea, vei avea șansa să lucrezi într-o echipă dinamică și orientată spre utilizarea tehnologiei în modernizarea /digitalizarea produselor de creditare.